Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Pia - 31 maj 2009 14:14

Lördagen tillbringade vi med en resa till Eckerö.... vi höll inte på att komma med för det var så fullt!! Hur bra hade det känts ? Först kliva upp tidigt en lördag och  sen köra in till stan och kanske inte komma med... Men som sagt det löste sig, havet var vindstilla och solen sken.... jätteskönt!


Sen när vi kom hem....ja  då var det promenad med hundarna, mocka stallet och fixa med hästarna och ta  in dom för sen skulle vi bort på middag.

Vi tog bussen in till stan och fick i och för sig gå en himla bit men till slut kom vi fram.

God mat och dricka och trevligt sällskap.

Jaha sen var det ju dags att ta sig hem oxå...fick skjuts ner till tåget.... O då visar det sig att inga tåg gåt... o bussen hade precis gått... så det blev 1 bussen... Då konstaterade jag att jag varit vaken 20 timmar o började bli ganska så trött!!!!


Dagens elände började redan när jag skulle släppa ut hästarna..... Islandshästen med frakturen ....Han går på 3 ben...IGEN!!! Bara att ringa jourhavande veterinär.... sen ambulatoriska... o nu står han inne och ska in till Ultuna i morgon ...... nääääääääää för nu börjar prognosen bli riktigt dålig!!!!

Efter 8 veckor och 5 besök hos veterinär SKA man inte gå på 3 ben!!!


Nu går jag ut och slår ner lite stolp i sommarhagen så jag får koppla bort bekymren lite.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards