Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Regn regn och åter regn!!!

Av Pia - 28 maj 2009 17:13

Hela dagen har gått åt till att vänta.....ja att det ska sluta regna så min stackars häst med hovbensfraktur kan få gå ut i liten hagen på gräset....regn och gips går ju inte så bra ihop så det blir boxen i dag med.


Och så väntar jag på om jag får något mer hästsällskap det blir ju lite trist liv för den som är frisk att inte ha någon kompis.


O nu väntar jag på att min man ska komma hem så vi kan äta middag.


En väntans dag det här....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 14 juni 2009 21:43

Oj vilka jobbiga 9 veckor jag haft men nu börjar livet återgå till det normala i lugn och ro.... skönt   Min lilla islandshäst som bröt hovbenet lyckades inte läka ihop sig....jättetråkigt !! Fy så ledsen jag blev när veterinären talade om att detta ...

Av Pia - 5 juni 2009 11:58

Oj så kul!! Ikväll kommer mina vänner o stannar tills i morgon. Så nu har jag städat, en hund ligger o sover och tycker dammsugaren låter bra den andra hon tror att snabeldragaren ska äta upp henne så det spelar ingen roll hur kallt det är ute för in...

Av Pia - 4 juni 2009 19:14

Nu har jag under dom här dagarna.....städat stallet, tvättat täcken och borstar och tycker bara det är tomt, jag är ju så van att titta ut genom fönstren för att bara titta på hästarna.... på morgonen när jag brukar knalla ut i morgonrocken och joggi...

Av Pia - 1 juni 2009 19:00

I morse låg han ner när jag kom ut i stallet.....det kändes inte så bra att jag kunde öppna boxdörren och klappa honom liggande..... det var liksom inte han! Ringde Ultuna och det är bara att komma.... åkte o hämtade trailern och lastade in shettisen...

Av Pia - 31 maj 2009 14:14

Lördagen tillbringade vi med en resa till Eckerö.... vi höll inte på att komma med för det var så fullt!! Hur bra hade det känts ? Först kliva upp tidigt en lördag och  sen köra in till stan och kanske inte komma med... Men som sagt det löste sig, ha...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards